eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanietynk gipsowy czy cemetowo-wapienny - i po ile okol. wawyRe: tynk gipsowy czy cemetowo-wapienny - i po ile okol. wawy
  • Data: 2012-04-28 19:55:53
    Temat: Re: tynk gipsowy czy cemetowo-wapienny - i po ile okol. wawy
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4f9ba552$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeśli cementowo-wapienny to rób oda razu III kategorii (pod malowanie).
    > Jak nie zrobisz tak, to potem będziesz musiał robić oddzielnie gładzie po
    > 15-20zł/m^2.
    >
    > M.

    Nie wiem tylko czy z maerialu ktory w Polsce jest w workach da sie uzyskac
    tynk III kaegorii. Ogolnie sie z Toba zgadzam co do tego ze trzeba zrobic od
    razu pod malowanie.
    Ja niestety bede musial dawac gladzie dodatkowo- choc jakas obcja jest ze
    jeden wykonawca mi powiedzial ze moze mi pomalowac farba z domieszanym
    piaskiem kwarcowym i to bedzie wygladalo troche chropowato ale jednolicie na
    calej powierzchni. Bo mimo wszystko u mne sa miejsca gdzie widac slady po
    zacieraniu.