    From: Runt <r...@k...un.yest.prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ulga termomodernizacyjna na koguta kris'a
    Date: Tue, 25 Jan 2022 08:02:00 +0100

    W dniu 2022-01-24 o 20:12, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

    > Pokaż nekrologi tych tysięcy. Jak zwykle pierdolisz bzdury jak rzadko który. Ze
    niebezpieczne zgoda. Że od czasu do czasu ktoś się wykończy przez taki podgrzewacz
    tez zgoda. Ale nie tysiące.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY PSYCHOLU!*

    to rewanż za wyzwiska na pl.soc.polityka!

    kris, wysłaleś zenusiowi rózyczki?

    "Potem chuju osrany masz pretensje że się ciebie czepiam. Nie zostawiasz
    mi pola do manewru umysłowy impotencie. "

    na co czekasz? wysyłaj!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!