  • Data: 2010-08-08 10:13:42
    Temat: Re: umywalka nablatowa cersanit alfa. jak zamontowac?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sie, 04:01, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "ptoki" <s...@g...com> wrote in message

    googlegroups.com...

    > Ten caly Cersanit to wielka mina. Mialem wiele róznych wyrobów i zawsze cos
    > nie gralo. Te co sie dalo to oddalem w Castoramie, a innych nie chcieli
    > przyjac, bo kupione w jakims malym sklepiku.
    > Obecnie spluczki Cersanit, juz dwie, popuszczaja wode.

    Przyznam ze Cersanit jest tani i adekwatny do swojej ceny. Ale nie
    jest tak zle. Jeden kibel towarzyszy mi w czasie remontu i nawet raz
    go przewrocilem i jest dalej ok.
    Umywalke przykleilem na sylikonie. Troche goopio zrobili ze tylko
    krawedz jest rowna (ale nie idealnie, ma w jednym miejscu garba na
    jakies 2mm) a reszta niewypuklej czesci jest nizej. Ale narazie trzyma
    mocno. Baterie juz zamocowalem.

    --
    Lukasz Sczygiel