    Date: Sun, 07 Nov 2010 23:04:02 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: uparci brytole :) czemu tak robia?

    Użytkownik adam napisał:
    > "Jarek P." napisał

    > Mi też mówili, że to dla oszczędności. Jest w tym jakaś myśl, ale dla
    > mnie to wkurzające. We własnym domu jeszcze do zaakceptowania, ale nie
    > dawno byłem na campingu z takimi umywalkami. Jak tam się ogolić i umyć
    > twarz w takiej wspólnej misce jeśli np mój poprzednik dopiero co umył
    > zęby plując obficie do umywalki, a ktoś inny mył w niej wcześniej
    > nogi?

    Napełnić częściowo miskę. Dolać środka myjącego. Umyć miskę. Spuścić
    zawartość. Napełnić częściowo miskę. Opłukać miskę. Spuścić zawartość.
    Napełnić częściowo miskę. Opłukać miskę. Spuścić zawartość. Napełnić
    miskę. Umyć gębę.

    Ja dziękuję za taką oszczędność - bateria termostatyczna z wajchą a nie
    kurkami jest parę razy oszczędniejsza. Chyba że ktoś kocha myć się we
    wspólnych pomyjach - ja nawet z wanny nie potrafię wyjść bez spuszczenia
    zawartości i opłukania się prysznicem...

    --
    Darek