  • Data: 2009-07-25 11:19:37
    Temat: Re: ustawa o ogrodach dzialkowych - kolejny projekt
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    mirzan wrote:

    > Byłem kiedyś u brata w Monachium i tam widziałem wiele ogródków
    > działkowych. Ciekawe,skąd sie wzięł u kapitalistów przedwojenny
    > polski socjalizm. Natomiast zauważyłem,że jak się do obojętnie
    > jakiego tematu przypnie łatkę socjalizmowi,to autor tej łatki ma
    > wrażenie,jakby mu się wskaźnik inteligencji podniósł co najmniej do
    > poziomy sławnej Renaty,albo jakby jedną klasę więcej ukończył.

    ruch działkowy zaczął się w Niemczech i miał na celu dać odetchnąć trochę
    robotnikowi w familoku, który to robotnik fedruje, kuje, odlewa, etc po 16
    godzin dziennie.
    żeby lepiej fedrował, jak se z ogródka wróci.
    w Monachium zaś, dużo innych ciekawych rzeczy powstało, różnież związanych z
    socjalizmem, nawet narodowym!
    uff... chyba mi o dwie klasy skoczyło!

    moon