  • Data: 2013-01-30 12:34:54
    Temat: Re: ustawa smieciowa - kontrole!
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b1107dab-d2e2-4752-9e1e-41a5f6602559@googlegrou
    ps.com...

    >Chyba jednak rozliczanie wedlug wody byloby lepszym pomyslem :]

    A wcale że nie. Stawka za niesegregowane śmieci jest wyższa niż za
    segregowane więc wybieram segregację. Nie mogę jednak segregować bez
    przepłukania puszki po rybie czy kubku po smietanie bo nie będę latał z
    każdą pierdołą do kosza na zewnątrz więc mam kosz do segregacji pod umywalką
    wkuchni z którego raz na jakiś czas trafiają segregowane do worków. Więc aby
    mi muchy nie latały po kuchni zachęcone zapachami zepsutej ryby, zużywam
    wodę do przepłukania co prewadzi do wzrostu opłat za wywóz bo woda jest
    czynnikiem w opłatach. Używam wody bo nie jestem brudasem ale nie znaczy to
    że wytwarzam więcej śmieci.

    Marek