    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: uszczelnienie betonu przed przeciekaniem wody
    Date: Tue, 18 Jan 2011 09:43:41 +0100

    Dnia 17-01-2011 o 20:49:47 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > oto zdjęcie:
    > http://img218.imageshack.us/i/pic0215.jpg/
    >
    > przedstawiające przekrój przez strop/podłogę przy samej scianie. to
    > właśnie przecieka. po lewej górnej stronie jest poziom na który kapie
    > woda z deszczu. po prawej, jest odkuta najwiższa warstwa wylewki
    > odsłaniająca warstwę papy, albo folii. Tyle ze skucie i kładzenie papy -
    > odpada.

    Moim zdaniem bitumy odpadają. Jest cała grupa środków na bazie cementu,
    która służy do uszczelnień. Kieruj się w googlach hasłami dichtschlamme,
    dichtschlaemme, szlam uszczelniający. Producentów jest wielu a technologii
    tyle, że można by z tego spokojnie zrobić kierunek na studiach. Na
    stronach producentów często gęsto znajdziesz materiały wraz ze zdjęciami i
    przekrojami. W dodatku nie ma żadnego problemu, że zadzwonić do doradcy
    technicznego i porozmawiać o konkretnym problemie i sposobie rozwiązania
    (testowałem). Środki nie są tanie, a w dodatku nie są łatwo dostępne w
    hurtowniach (pewnie nie cieszą się popularnością ze względu na cenę), ale
    to też nie jest problem bo doradca techniczny albo sam wskaże sposób
    pozyskania danego środka, albo przełączy do handlowca. W grę wchodzi
    dostarczenie do zaprzyjaźnionej hurtowni, przesyłka kurierem a nawet
    osobiste dostarczenie na plac budowy (w zależności od miejsca i ilości).

    Na koniec skrócony wykaz środków, które ja brałem pod uwagę. W Twoim
    wypadku pewnie lepiej będą się nadawały inne preparaty, ale może uda Ci
    się dzięki tym nazwom pociągnąć temat dalej:

    Ceresit CR 65
    Ceresit CR 90
    Ceresit CR 166
    Izohan EkoFolia