    From: "montemax" <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: vaillant czy wiessnann
    Date: Tue, 17 Aug 2010 18:51:30 +0200

    nie potrafie podjąć decyzji który

    Ja Ci powiem tak.
    Kiedy wezwałem serwisanta do swojego pieca co prawda podgrzewacza tylko. To
    ten powiedzial mi ze gdyby piec mial 15-20 lat to chodzil by do dzisiaj a
    tak trzeba wymienic wymiennik ktorego sie nie oplaca wymieniac bo kosztuje
    tyle co polowa nowego pieca. Jak zapytalem jaki nowy wybrac, czy viessmanna
    czy vailanta to powiedzial ze wszystko teraz na oszczednosc idzie i czy
    niemiec czy koreanczyk to jedno i to samo. Kupilem sunier duval.