  • Data: 2013-12-13 19:57:23
    Temat: Re: w przyszłym roku cena prądu w dół
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A ja akurat byłem dzisiaj w Tauronie.
    Pierwsze pytanie:
    - czy jest możliwość licznika przedpłatowego
    - NIE
    - czy jest możliwe płacenie za rzeczywiste zużycie:
    - TAK ale kosztuje to 3 zł/m-c
    - Czy jest możliwość porozmawiania o cenie.
    - TAK
    - Super A ile?
    - 6% procent + gwarancja ceny na AŻ trzy lata
    - Czyli 6% od 150zł to jakieś 9 zł. Troche mało.
    - Nie proszę Pana to nie jest 6% od całości. To jest 6% od produkcji.
    - Acha to ile zaoszczędzę?
    - Jakies 4 zł.
    - Acha, to ja już sobie pójde.

    Pani jeszcze dodała że dla gospodarstw domowych nie są przewidziane negocjacje cen. U
    żony w pracy negocjowali i podobno nieźle im poszło. Ale to firma.

    Przerabiał ktoś zmianę dostawcy prądu.

    Tak się zastanawiam czy jako wspólnota mieszkaniowa nie mielibyśmy większych szans na
    lepszą cenę.