  • Data: 2010-11-19 20:35:28
    Temat: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0b5b4b6a-28f9-4cce-9496-

    > jest to jakiś pomysł, a mi wpadł jeszcze inny na ukrycie kratki (bo
    > nie mam prysznica), kratka może być gdzieś pod wanna, a w obudowie
    > zostawić jakies otwory przy podłodze, może to być nawet estetyczne
    > rozwiązanie...

    Ja mam podobnie zrobione, z tym, że robiłem kabinę murowaną. Kabina jest
    nieco obniożona w stosunku do podłogi łazienki. W kabinie jest kratka
    ściekowa, a w ścianie wydzielającej kabinę jest otwór przy podłodze, przez
    który spływa sobie woda z całej łazienki do tej kratki pod prysznicem.
    Podłogi są tak nachylone, aby wymusić przpeływ wody dokładnie przez ten
    otwór, a nastepnie do kratki.