    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wieniec fundamentowy - wymiary
    Date: Tue, 09 Aug 2011 21:31:14 +0200

    Dnia 09-08-2011 o 15:11:49 brunet.wp
    <S...@s...comusun_wielkie_lit
    ery> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > w projekcie nie mam wieńca fundamentowego, ale zdecydowałem się, że
    > będzie jednak wykonany. Powodem jest chęć zabezpieczenia się w
    > przyszłości przed niespodziankami typu zarysowane ściany.
    >
    > Kiepsko wykonana ława, gliniaste rozmiękczone podłoże, ostatnie deszcze
    > i woda w wykopie (na ławach) - więc są przesłanki aby taki wieniec
    > wykonać.
    >
    > Wysokość ściany fundamentowej (z bloczków) to ok. 115cm - więc dość dużo
    > i moim zdaniem warto zrobić ten wieniec, chociażby dla świętego spokoju.
> [...]
    Ma, jest ok, rób taki, to typowy wieniec.
    Mnie też się udało w piątek zalać wykopy pod mury ogrodzenia :)
    I jak na złość na sam koniec lania spadł deszcz i zaczął płukać beton
    ale długo nie lało, potem miałem dwa dni słońca i latałem z widarkiem i
    wężem
    bo deszcz zrobił sobie wolne :(
    Tak ta pogoda mało budowlana ostatnio jest.

    --
    Pozdr
    JanuszK