  • Data: 2011-10-11 23:38:48
    Temat: Re: więźba na zimę
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał
    > Zima zimie nierówna. Za 2-3 tygodnie może być mróz i śnieg, a może też
    > być słoneczna, złota jesień...

    Ty się nie martw o pogodę ale o np. obróbki. Niech Ci to na spokojnie
    zrobią. Kominy masz równióteńkie? Pierwsze na co patrzy blacharz, to na to
    właśnie. Tzn. nie tyle patrzy ile narzeka i od razu się usprawiedliwia, tak
    jakby chciał te obróbki z klocków Lego zrobić.
    Ja się 8 lat temu też spieszyłem przed zimą, nie miałem możliwości patrzeć
    na ręce i... Cieknie przy kominach. Dach co prawda u mnie skomplikowany ale
    można to było zrobić bez uszczelniaczy dekarskich itp.
    30 lat gwarancji? To pilnuj, czy każda przycięta krawędź zostanie pomalowana
    farbą, którą powinieneś dostać razem z zamówieniem. Tzn. blacha i tak
    wytrzyma ale z gwarancji możesz nie skorzystać, gdyby odpukać coś się miało
    przydarzyć.
    Rynny 125? Ja nie pamiętam jakie są u mnie ale na pewno są węższe od tych
    starych, które wytrzymały 50 lat. Teraz jak deszcz pieprznie tak porządnie
    to się nieraz przelewa, jakby kto wiadrem chlusnął. A daszek mam łącznie 120
    m2 (pół koperty, bo bliźniaka połówka).

    --
    Maciek.