  • Data: 2009-07-28 14:45:01
    Temat: Re: wilgoć w piwnicy a pomysł na klimatyzacje :)
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4k073$3v4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > I znow kolego teoretyzujesz - tak sie sklada, ze mam klimatyzator i wiem
    > jakie sa skutki dla wilgotnosci, wykrapla sie tak niewielka ilosc wody, ze
    > wilgotnosc wzgledna i tak istotnie rosnie.

    Tutaj niestety nie masz racji.
    Jeżeli twierdzisz, ze Twój klimatyzator wytwarza niewielką ilość wody to
    znaczy, że nie masz klimatyzatora lecz coś, co powszechnie nazywają
    klimatyzatorem, a nim nie jest, czyli urządzenie klimatyczne. :)
    Prawdziwe klimatyzatory posiadające dwa wymienniki ciepła (wewnętrzny i
    zewnętrzny) potrafią wykroplić dość sporą ilość wody, rzędu nawet kilku
    litrów dziennie.