    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: witamy w pislandii :-)
    Date: Thu, 29 Oct 2015 00:03:23 +0100
    <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <n0q7oj$4al$1@node1.news.atman.pl>
    <5630fbc6$0$630$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0rb16$aef$1@node1.news.atman.pl>
    <56313540$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0reds$e1q$1@node1.news.atman.pl>
    <56314bdb$0$644$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-10-28 o 23:27, Ghost pisze:

    > Nie przyznawaj się.

    Mam sie zapierac? Co ja dziecko?

    > Z powodu żenady propagandy "wolnych mediów" postanowiłeś olać co

    Nie wciskaj mi mediow. Film widzialem w telewizji pierwszy raz
    przypadkiem w TVN przeskakujac po programach w bloku "Bez Komentarza".
    Jak sama nazwa wskazuje nie bylo zadnego komentarza. Po szogunie rece mi
    opadly i nie drazylem tematu. Nie mam zwyczaju udowadniac sobie pieciu
    promili bardziej przeciw czy bardziej za. Pierdolami sobie glowy nie
    zawracam bo nie mam na to czasu. To co widzialem to jedynie niechlubna
    ciekawostka. Na tej samej zasadzie nie zastanawiam sie czy Duda powinien
    podac reke Kopacz pierwszy czy nie. Wiadomo, ze sie nie lubia, choc
    korona z glowy by mu nie spadla gdyby okazal sie dzentelmenem. W naszym
    interesie jest zeby kazdej ekipie sie udalo. Jak jest kombinatorstwo i
    zaklinanie rzeczywistosci to wpadki glupoty zauwaza sie bardziej.

    > kancelaria prezydenta ma do powiedzenia na ten temat? A gdyby to twoje
    > dzieci tak obśmiali, też łyknąłbyś tak gładko?

    Mam czytac tlumaczenia po "chodz szogunie" ekipy co kopala ziemie
    smolenska na metr w glab? Chcesz to trac czas. Od lat niczego juz sie
    nie spodziewalem po tej ekipie. A jak zycie pokazalo u Sowy nie
    pomylilem sie.

    > Widzę, że jednak trzeba ci pomóc:
    >
    > Media "niezależne":
    > http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/64651902341
    425114325.jpg
    > Kancelaria prezydenta:
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wpadka-prez
    ydenta-komorowskiego-w-japonii-msz-i-rzeczniczka-dem
    entuja,521234.html

    Wiesz, krzeslo krzeslem, ale to nie koniec filmu. Skoro forma sweet foci
    made by teens Tobie nie przeszkadza to mi nic do tego. Miales swojego
    konia na ktorego warto postawic w wyborach i dobrze. Ja nie mialem.
    Moze nawet tak samo latwo przychodzi Ci gloryfikowanie jak Michnik
    kilometrowek Sikorskiego i osmiorniczek za publiczne pieniadze. Mnie
    jakos nie.

    Pozdro.. TK