  • Data: 2010-10-01 12:10:48
    Temat: Re: woda kapie z bojlera przy 40 C.
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz dzwonie po wszystkich ludziach, którzy mają instalacje CO na węgiel,
    > i też mają tylko jedno naczynie przeponowe tak jak u mnie, i od wielu u
    > nich to chodzi, nic nie rozrywa. Nawet jak zagotują wodę to woda ucieknie
    > przez zawór bezpieczeństwa.

    zależy jak duży masz zasobnik na ciepłą wodę, w bloku 80 l nie było naczynia
    i nigdy nie kapało grzany do 65°C, teraz w domu mam 200 l i jak grzeje z
    temp. wodociągu do 60°C to kapie z zaworu choć mam naczynie na CWU, jak
    dogrzewam tylko z np. 45°C to nic nie kapie, ale ja palę miałem i mam
    oddzielny obwód na zasobnik i jak chcę szybko nagrzać te 200 l to zamykam
    obwód na CO i w pół godzinki mam gorącą CWU

    --=olo=--