  • Data: 2011-08-31 05:56:27
    Temat: Re: wodomierz
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j3i9sh$4gb$1@news.dialog.net.pl...

    > Mnie zależy na tym, żeby był zarówno duży przepływ jak i jak najwyższe
    > wskazania licznika, gdyż jego wskazania są odejmowane od licznika
    > głównego. Mówiono mi, że liczniki o mniejszej średnicy gwintu mają
    > mniejszą bezwładność, tzn. po otwarciu zaworu szybciej się uruchamiają.

    Jeżeli nie będzie szybkich zmian strumienia wody to chyba 1/2" tez powinien
    dac rade.
    Zapewne za licznikiem będzie jakiś wąż do podlewania a on skutecznie stłumi
    przepływ.
    U mnie są dobre warunki do uzyskania dużego przepływu: pompa - rura fi 32
    około 1 m - licznik 3/4cala - kilkanascie metrów rury fi 32 mm a dalej
    zbiornik ciśnieniowy. Przy pustym zbiorniku jak pompa ruszy to licznik stoi
    i nie potrafi zalapac, ot taka przypadłość.

    Pozdr,

    Gejzero