  • Data: 2010-09-30 13:17:14
    Temat: Re: wolnostajace vs do zabudowy...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Ale na ta okolicznosc mam turystyczna butle+palnik i da sie przezyc. Koszt
    > praktycznie zaden, a w czasie gdy jest prad, caly ten sprzet jest schowany i
    > nie zagraca kuchni.

    U mnie przyłącze jest takie zrobione na działkę, że małe osiedle można
    na tym podwiesić...

    Butla turystyczna też u mnie stoi, zatem jak by zabrakło prądu, to jakoś
    się na gazie ugotuje.

    Jeżeli chodzi o podtrzymanie inst grzewczej w czasie braku prądu, to
    zrobiłem na zewnątrz wyprowadzenie i mogę spokojnie wpiąć generator -
    chcę się rozejrzeć, bo zima nadchodzi :-).

    Nie da on na pewno rady uciągnąć kuchni, ale instalację grzewczą - piec
    na ekogroszek plus wszystkie pompy - na pewno podtrzyma :-).

    pozdr
    robercik-us