  • Data: 2013-08-29 12:01:40
    Temat: Re: wycena płotu do oceny
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na przesuwnej bramie chcą zrobić 1m głęboki i 180cm szeroki na 40cm nie
    za
    > płytko
    > dla 4m bramy?

    Ja mam przy przesuwce fundament 1,2m gleboki i dlugi az do slupka
    (w sumie ponad 5m) gdzie brama koncem dochodzi - calosc zbrojona.
    3 zimy wytrzymala i nic nie trzeba regulowac, chodzi jak marzenie :)

    Przy dwuskrzydlowej mam identycznie. Jak zrobisz osobne fundamenciki to
    predzej czy pozniej zacznie sie rozchodzic i bedzie trzeba regulowac :-)
    pozdr.
    ------------------------------------

    Dzięki za info,
    faktycznie będzie znacznie taniej, obawy mam tylko z zgraniem przęseł i
    słupków z klinkieru
    i aby nie spartolić fundamentu pod bramy, dziś z wiśniowskiego mają
    podjechać oglądnąć posesję
    i może oni mi dadzą jakis projekt pod fundament, mowili ze montują bramę na
    kotwach chemicznych
    ale wolałbym jednak mieć osadzone śruby w zbrojeniu fundamentu, takie
    rozwiązanie wydaje mi się pewniejsze.

    Czyli fundament bramy 2 skrzydłowej masz połaczony?

    to samo fundament na całej długości bramy przesuwnej równiez masz połaczony?

    Czyli fundament, na którym stoi słupek z lewej strony połaczony jest po
    całości z fundamentem pod drugi słupek?
    pozdrawiam
    AT