  • Data: 2013-09-13 19:05:27
    Temat: Re: wyciek z podłogówki - co robić
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 września 2013 18:25:34 UTC+2 użytkownik d...@d...pl
    napisał:
    > witam
    >

    > niestety po roku użytkowania mam wilgotną scianę przy wejściu do podłogówki w
    łazience, wcześniej tego nie było ale teraz jest ...

    > wejście jest poniżej poziomu lazienki
    >

    > w łazience mam grzejnik wiec mogę zamknąć podłogówkę ale czy można czyms to
    uszczelnić bez kucia ? wyciek nie jest duzy ale jest a zostawić tak nie mogę

    > dzięki za pomoc
    >

    > decore-meble.pl

    Wlej do instalacji ze dwa litry szkła wodnego. Na pewno nic nie popsuje. Potrafi
    zalepić na jakiś czas niewielkie przecieki. Jeśli nie zalepi nic nie tracisz z
    wyjątkiem kilku złotych. Jeśli zalepi to da trochę czasu na przygotowanie do naprawy.