    From: "SJS" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Date: Fri, 18 Dec 2009 12:39:29 +0100

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7...@n...onet.pl
    > [ciach]
    >
    > Ekranujące, akranujące, ale kurna PRZED CZYM ?!?
    >
    > Od milionów lat żyjemy na tej planecie, woda to żywioł ale absolutnie
    > niezbędny do życia. Przez tysiące pokoleń woda była dla ludzi cenniejsza
    > niż
    > złoto, ludzie walczyli o nią i ginęli bez niej. Osady budowano zawsze w
    > bezpośredniej bliskości wody.

    no popatrz, nawet masz trochę wiedzy o świecie
    dodam do tego kilka uwag - może ci się przydadzą bo na mądrego człeka
    wyglądasz
    na terenach gdzie zimy skuwają wodę na kilka miesięcy dobre ponad 4500 lat
    temu zyli ludzie zaliczani do Kultury Amfor Kulistych
    wiedzieli, że picie wody z rozstopionego śniegu może doprowadzić do chorób -
    toż to woda destylowana - my to dziś wiemy
    dlatego swoje siedziby zakładali obok źródeł
    woda w źródłach wszak nie zamarza nawet w czasie największych mrozów
    wyjściem z sytuacji były by studnie ale oni nie umieli budować studni

    prawdopodobnie już w epoce brązu - a na pewno w epoce żelaza- ludzie umieli
    kopać studnie
    skąd to wiem?
    w czasach gdy zajmowałem się radiestezją zawodowo wielokrotnie moje
    wskazania pokrywały się ze starymi studniami których obudowy były z bali
    przypadek?
    przyjmijmy, że działka ma 2000 metrów kw.
    studnia kopana w terenie gdzie juz bez wskazań próbowano i nie wyszło ma
    około 1 m2
    czyli jak by nie liczył możliwość przypadkowego trafienia jest jak 1 do 2000
    a teraz na około 3000 wskazań około 5 dokładnie pokryło się ze starymi
    studniami
    czy to przypadek czy ci ludzie przed wiekami stosowali taką samą technikę
    poszukiwania
    wierzysz w matematykę?
    prawdopodobnie tak, chociaż w twoim przypadku to nie takie pewne
    ---
    Dw, Wileński w Warszawie
    Metro budowane w czasach Józia Słoneczkiem narodów zwanym
    plany zostawili ci budowniczowie fałszywe i jak budowali ten dom towarowy -
    warunkiem było znalezienie kanałów metra
    na dziesięć odwiertów wg planów na kanały natrafiono w dwóch z nich
    zwrócili sie do mnie
    teren około 45.000 m2
    kanały, jak sie później okazało, o szerokości około 3m i na niektórych
    komory o szerokości około 6m i długosci około 10 m /jeśłi dobrze po 7 latach
    pamietam/
    kanały zajmowały około 1000m2
    więc możliwość przypadkowego trafienia na nie teoretycznie wynosiła 1 do 45
    te dwa, wcześniejsze trafienia odwiertami były tuż obok znanych wejść
    wytyczyłem dwa kanały w tym jeden rozwidlający się i wszystkie wykonane
    odwierty trafiły na stropy metra
    a nawiercano każdy kanał w kilku miejscach aby wlewany beton szczelnie
    wypełnił
    zrobiłem dokumentacje w postaci zdjęć wskazań i późniejszych odwiertów -
    jest w internecie

    > A teraz Zakon Braci Najmędrszych wywrócił do góry nagami całą tę prostą
    > prawdę
    > o wodzie. Stworzył nadętą paranaukę i nabiera naiwniaków na jakieś
    > różdżki,
    > kamyczki i świecidełka. To spadkobiercy pradawnych magów, czarowników,
    > szamanów i innych szarlatanów. Tyle, że dawniej król mógł uciąć łeb
    > swojemu
    > nadwornemu czarodziejowi, jeśli ten mu nie wyczarował obiecanego deszczu.
    > teraz każdy szaman może bezkarnie wygadywać i wypisywać głupoty, i nikt mu
> [...]

    jak juz dojdziesz do wniosku, że tą wypowiedzią zrobiłeś z siebie głupka
    wróć na grupę i miej odwagę przyznać się do zacietrzewienia
    SJS