  • Data: 2011-08-22 19:59:33
    Temat: Re: zabudowa mebli i buczenie lodowki
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-22 17:00, Amir pisze:

    > niestety tak :(
    > model ern29601

    no to to jest electrolux a nie wihrlpool
    ja mam 29750 i problemów nie zauważyłem z głośnością

    tzn ok, bezgłośna nie jest, ale dla mnie - OK

    w mojej poprzedniej gorenje rezonowała tak mocno, że jeżeli w szafce
    wiszącej przylegającej do szafki na lodówkę stykały się szklanki - to
    właśnie one robiły hałas :)

    Sierp