  • Data: 2011-03-09 10:13:35
    Temat: Re: zakonczenie fundamentów - YTONG
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > i masz jak byk normalna i ciepla sciane 2W :D
    > Przemysl sobie to jeszcze ;)
    > pozdr.

    Już kolega Kacper tu raz buntował się, że ściana 1W to jest to i nie
    pytał o zasadność ściany 1W...

    Teraz okazuje się, że nie 'bez sensu' było na to zwrócić uwagę, bo ta
    ściana 1W to tylko z nazwy jest.

    Myślę, że tak z 15 stopni szerokości geograficznej na południe od nas,
    jest to ok rozwiązanie, ale w chłodnym klimacie Polski...?

    A już szczególnie u mnie... Ostatnio dzień w dzień rano jest co najmniej
    -10..., a bywało też i 19 poniżej zera - ostatnio.

    Aż samochód musiałem do garażu wtoczyć, bo problemy z zapalaniem rano
    się pojawiły :-).

    pozdr
    Robert G.