    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zakup mieszkania - pare kwestii?
    Date: Fri, 15 Jan 2010 09:15:08 +0100

    On Fri, 15 Jan 2010 07:40:48 +0100, Michal <o...@o...pl> wrote:

    >Pewnie na wszytko :). Okna(czy nie ma mostkow termicznych, czy sa
    >szczelene itd), instalacje, wilgoc ...

    no wlasnie szukam meijsca, gdzie mneij wiecej jest wymienione i
    opisane to wszystko :)

    >Podajacy snieg, ktory potem na nich lezy
    >
    >Jesli poddasze nie jest pozadanie izolowane termicznie to zima uciekac
    >bedzie tedy duzo ciepla a latem bez kilmy bedziesz mial piekarnik.

    kwetsia izolacji lezy mi mocno na duszy, wiec pewnie bede musial jakos
    ja sprawdzic dokaldnie.
    ew. rozwazyc koszt zrobienia nowej izolacji dachu.
    ale istotnym jest dla mnie fakt, czy da sie okna dachowe zainstalowac
    prawie wszedzie, czy sa jakies obwarowania.

    >To zalezy co bedzie w p.1 Wazne by w mieszkaniu bylo prawidlowa
    >cyrkulacja powietrza. Junkers ma otwarta komore spalania wiec trzeba na
    >to uwazac.

    albo wymienic junkersa na bojler elektryczny niestety, albo jak
    bedzioe starawy kupic jakis nowy :(

    >Ja nie polecam mieszkan 2 poziomowych. Schody szybko sie nudzą i zostaje
    >tylko codzienna mozolna wspinaczka na pięterko :)

    nie moj bol, niech sie dzieciaki turlaja gora/dol.

    pozdrawiam,
    Cyb