    From: JKK <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zbiorniki na wode ....
    Date: Tue, 7 Mar 2017 12:49:50 +0100

    Sprzedawca wie co mówi.
    Co do podpięcia to ten zbiornik ocynkowany można podłączyć przepływowo.
    Natomiast ten emaliowany (przeponowy) włączasz w układ przy pomocy
    zwykłego trójnika - wejście jest jednocześnie wyjściem podłączony
    jednocześnie do pompy jak i instalacji...
    Bierz przeponowy. Jeśli jeszcze nie jesteś zdecydowany to poczytaj w
    sieci o wyższości takiego rozwiązania.
    Pozdrawiam - JK
    =============================
    W dniu 07.03.2017 o 12:34, doktorek pisze:
    > zglupialem ju kompletnie.
    > mam studnie, w tej studni jest pompa. Pompa pcha wode do zbiornika w domu.
    > zbiornik wyglada tak:
    > http://allegro.pl/zbiornik-hydroforowy-ocynk-pionowy
    -200l-osprzet-i6655801817.html

    > poniewaz moj zbiornik ma juz lekko 20 lat w zwiazku z tym pomyslalem ,
    > ze czas go wymienic , tym bardziej, ze znalazlem pod schodami przepiekna
    > wneke, ktora pomiesci taki zbiornik w wersji poziomej, czyli:
    > http://allegro.pl/zbiornik-hydroforowy-200l-ocynk-z-
    os-poziom-wimest-i6736736639.html

    > i teraz z sklepu pan mi proponuje czy bym sobie tego zbiornika nie
    > zamienil na taki:
    > http://allegro.pl/zbiornik-hydroforowy-przeponowy-20
    0l-poziomy-h3-i6729960274.html