  • Data: 2013-06-13 23:36:55
    Temat: Re: zezwolenie na budowę - woda ze studni
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 07:48:04 UTC użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > C�, ja budow� mam za sob�, ale mo�e kto� nowobuduj�cy wypr�buje
    >
    > interpretacjďż˝.

    Okazuje się, że chyba jednak nie trzeba przygotowywać dokumentacji :)))
    Właśnie trafiłem na oficjalne stanowisko prawne Ministerstwa Środowiska z dnia
    20.03.2012 r.,dotyczące interpretacji przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 Prawo
    geologiczne i górnicze, odnoszących się do wykonywania ujęć wód podziemnych. Wynika z
    niego, że w przypadku studni przydomowej nie jest konieczne tworzenie dokumentacji, a
    wystarczy zgłoszenie w starostwie. Co więcej z interpretacji tej wynika, że nie ma
    ograniczenia do 30 metrów jak to było wcześniej.

    Oto link: http://www.mos.gov.pl/artykul/283_aktualnosci/18231_
    stanowisko_ministerstwa_srodowiska_dotyczace_interpr
    etacji_przepisow_ustawy_z_dnia_9_czerwca_2011_r_praw
    o_geologiczne_i_gornicze_odnoszacych_sie_do_wykonywa
    nia_ujec_wod_podziemnych.html