  • Data: 2021-03-15 13:16:18
    Temat: Re: zjazd z drogi publicznej...
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo budowlane
    >
    > 2. Nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym
    > mowa w art. 30, budowa
    > [...]
    > 11) zjazdów z dróg powiatowych i gminnych oraz zatok parkingowych na
    > tych drogach;

    nie wymaga pozwolenia na budowe co nie znaczy, że mogę sobie zrobić
    gdzie chcę i jak chcę...muszę wniosek o LOKALIZACJĘ złożyć. Potem
    jeszcze zgodę na roboty budowlane w pasie drogowym... nie takie proste
    to a ja się uparłem, że zrobię pod kątem papierów tak, by nikt nie mógł
    mnie zagiąć i zarzucić samowoli.