  • Data: 2011-12-22 13:55:34
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250"
    > A to ile ty płacisz i jaki masz ten dom duży?

    A co Ci da powierzchnia domu?
    Porównywanie kosztów ogrzewana w stosunku do powierzchni - jest absolutnie
    nie miarodajne.

    prawie 220 + 60m2 (podałem powierzchnie uzytkową), obrys domu to 18x10
    5 ton czeskiego ekogroszku za 390zł za tonę

    > Cenię sobie komfort wchodzenia do czystej kotłowni która jest zarazem
    > pralnią i suszarnią.

    pralnie suszarnie i 'graciarnie' mam na tych własnie 60 m.

    W kotłowni mam rowery, kosiare, narzedzia ogrodnicze w zasadzie do niczego
    innego się nie nadaje bo jest za garażem.

    mar