  • Data: 2012-01-05 21:06:36
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Sty, 19:44, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Adam, czy Ty myslisz, ze ja nic ciekawszego w zyciu do roboty nie mam tylko
    > onanizowanie sie parametrami i modelami?
    > Nie mam pojecia jaki mam model okna dachowego. Roto dlugie 140cm.
    > Nawiewniki, czy wywietrzniki sa w standardzie, nic nie doplacalem. Ani za
    > druga warstwe lakieru, ani za szybe hartowana, ani za nawiewniki, po prostu
    > nie ma takich opcji. Jak chciales Fuckro, czy Veluxa z doplatami, ze wogole
    > laske robia, ze sa to nie moja wina.

    Fakro i veluxy tez maja "w standardzie" nawiewniki. Ale da sie kupic
    bez nawiewnikow - taniej. Roto na 100% tez takie ma - dedykowane do
    domow z WM (jak najbardziej szczelne wiec wszelkie nawiewniki
    odpadaja). Wiec doplaciles, choc sam o tym jak widac nawet nie wiesz.
    Nikt do fakro czy veluxow nie doplaca do nawiewnikow - one tez sa w
    standardzie. Standard jednak kosztuje wiecej :D

    > Ja jej nie ptrzebuje. Wkurzaja mnie natomiast ciagle rosnace rachunki za
    > prad. Wszystko mam na prad i jeszcze jakiejs WM tylko mi brak. Dzieki.
    > Kominek robie grawitacyjny. Odkurzacza nie ma kiedy oproznic, dopiero jak
    > sie zapcha, a mam pamietac o durnych filtrach rekuperatora. Mam to gdzies,
    > nie bede niewoliniek roznych domowych gadzetow.

    O wymianie filtra informuje pikanie sterownika w salonie + mruganie
    diody. Trzeba to robic raz na pol roku - mozna wymienic zamiast
    czyscic - czas wymiany = 5 sekund, koszt nowych filtrow = ~20 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam