    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Date: Sat, 7 Jan 2012 22:09:01 +0100
    <je54r5$5os$1@usenet.news.interia.pl> <op.v7ms9aqh1cvm6g@lap>
    <je57ij$a4g$1@usenet.news.interia.pl> <op.v7nrsqay1cvm6g@la p>
    <je6m6a$kd1$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@c...googlegroups.com>
    <je7kga$dlh$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@o...googlegroups.com>
    <je7on8$k96$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <je80kn$115$1@usenet.news.interia.pl>

    news:je80kn$115$1@usenet.news.interia.pl...

    > Oj wiesz..
    > Tak sobie. Woda slona, ze skore sciaska. Kamienie zamiast piachu i upal
    > jak sk..syn. Wiecznie tylko wino i pomidory.

    To że słona to i dobrze bo. Ja w samych okularach z rurką i płetwach
    wypływałem tak daleko w morze że mnie żona przez lornetkę za falami nie
    widziała.
    Ale trzeba uważać, raz aby wrócić to się namachałem jak idiota, tak mnie
    prąd ściągał.
    W polskim morzu bałbym się wypłynąć dalej niż 50m ale i tak nasze morze
    pociąga mnie. Ten złoty piasek plaż. Mam takie swoje miejsce ulubione na
    Wyspie Sobieszewskiej. Warunek - musi być ciepło, słonecznie. Czasem z
    Suwałk wracam do Sącza przez... Gdańsk-Sobieszewo gdzie zatrzymuję się na
    1-2 dni.
    Mam 21ar przy brzegu nad małym jeziorem niedaleko Wigier, tuż przed Budą
    Ruską. Jakieś 2km dalej jest ta posiadłość Komorowskiego. Tam to jest
    zajzajer. Te pustki wokoło, lasy suwalszczyzny, puszcza. To jest niesamowite
    miejsce. I powiem wam tak. Czy to Grecja czy Chorwacja, czy Saint Tropez.
    wszystko się chowa do Mazur i Suwalszczyzny. Znam takich co jakiś czas nie
    byli w Malborku, Toruniu, Gdańsku na Mazurach ale co roku do Egiptu
    jeździli. Zeszłego roku z obaw o sytuację w Egipcie wybrali na próbę Mazury.
    Nie pamiętam dokładnie gdzie byli ale po powrocie wspólnie powiedzieli
    "koniec z Egiptem i podobnymi wynalazkami"

    Marek