eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12] › Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
  • Data: 2012-02-12 11:03:50
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien ... chyba juz 11 albo 12]
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jh83qn$1c7$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja się na wentylacji mechanicznej nie znam, ale mam przed nosem projekt
    > wentylacji mech. do mojego domu. Projektant przyjął prawie 1 wymianę
    > powietrza na godzinę (600m3/h przy kubaturze 770m3).

    na tym to polega ze projektujesz pod jakis max, ale mozesz wietrzyc tyle ile
    ci pasuje dla uznanego przez ciebie komfortu. Te 120m3/h wygląda na
    wiarygodną komfortową wartosc.

    > Ja rozumiem, że przy 2 osobach na 300m2 nie jest to potrzebne, ale 120m3/h
    > to żadna wymiana. Wystarczy na łazienkę i kuchnię.

    tak ci sie wydaje -a adam mieszka i ustawił po swojemu. Prawdopodobnie
    ustawiłbyś tak samo. Na razie to znasz sie tylko teoretycznie i tylko jakas
    cyfra sie swieci. Jak pomieszkasz to bedziesz wiedział która cyfra jest ta
    bardziejsza ;)

    b.