  • 11. Data: 2014-12-09 16:41:16
    Temat: Re: Rebak elektryczny
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2014 15:31:51 +0100, Kacper napisał(a):

    > Z uwagi na cenę i zastosowanie prawdopodobnie kupię elektryczny o

    Osłona!
    https://www.youtube.com/watch?v=VMjtzrU4HR8

  • 12. Data: 2014-12-10 14:25:37
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Jesli nie robisz tego uslugowo to polecam dobra sikse lub dwie (t z
    firmy na F polecaja choc ja mam inna, podobna).
    W pare popoludni polupiesz 10m3 i zarazem silownie zaliczysz.

    Oczywiscie widzę różnice - wielkość obrabianego drzewa i........ cena

    Którą polecacie ?

    Kacper

  • 13. Data: 2014-12-15 00:21:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Można stracić rękę lub w najl. wyp. skórę na niej (i to nie przez otarcie,

    A wiesz jak niebezpieczna może być siekiera jeśli ostrze dostanie się
    w zasięg Twojej nogi/ręki?

  • 14. Data: 2014-12-15 00:40:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > A wiesz jak niebezpieczna może być siekiera jeśli ostrze dostanie się
    > w zasięg Twojej nogi/ręki?

    Szczególnie jak operator sprzętu jest już wstępnie narąbany.

    Jarek

    --
    -- Wie pan, z jaką radością zawsze jeżdże kolejką do Świdra?!
    -- Żeby pani wiedziała, z jakim ja świdrem jadę teraz do Radości!

  • 15. Data: 2014-12-15 08:25:10
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Szczególnie jak operator sprzętu jest już wstępnie narąbany.

    Albo porąbany.

    Ewa

  • 16. Data: 2014-12-15 17:36:00
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Albo porąbany.

    Przerąbane.

  • 17. Data: 2014-12-15 18:16:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Przerąbane.

    Nie da sie ukryć. Od razu widać, że przekręt.

    Jarek

    --
    Rębak z głowy zdjęła, którym dziecię...

  • 18. Data: 2014-12-15 18:38:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

  • 19. Data: 2014-12-15 19:57:03
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Nie da sie ukryć. Od razu widać, że przekręt.

    Ale przynajmniej jest czym napalić w kominku.

    Ewa

  • 20. Data: 2014-12-15 20:31:04
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 17:21:07 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > A wiesz jak niebezpieczna może być siekiera jeśli ostrze dostanie się
    > w zasięg Twojej nogi/ręki?

    Owszem, jednak to NIE JA tą siekierą operuję, więc prawdopodobieństwo
    wynosi zero 3333-)