  • 121. Data: 2014-10-30 20:01:18
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 19:29:19 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > takie wentyle co sie bujaja od lewej do prawej) i podwyzszaja bardzo szybko
    > tam temperature
    >
    > 3. Trzeci (najwyzszy) bieg rekuperatora.
    >
    > Dzieki czemu pranie jest suche i swieze w trymigach niezaleznie od pogody
    > na zewnatrz, a przy tym cale wygenerowane cieplo zostaje w domu dzieki
    > rekuperatorowi. Fakt, ze w tym jednym jedynym konkretnym przypadku sprawnosc
    > reku jest duzo nizsza (bo wyrzucam powietrze o znacznie wyzszej wilgotnosci
    > niz wpuszczam spowrotem do domu) ale to nic - wazne ze mam prawdziwa
    > suszarnie w ktorej wszystko mega szybko schnie :-)

    Mnie nie interesuje jak szybko ci majtki i skarpetki schną. Tematem dyskusji jest
    opłacalność montażu rekuperatora. O kasę chodzi a nie majtki.

  • 122. Data: 2014-10-30 20:06:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 20:01:19 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Mnie nie interesuje jak szybko ci majtki i skarpetki schną. Tematem dyskusji jest
    opłacalność montażu rekuperatora. O kasę chodzi a nie majtki.

    Ja tylko pokazuje ze WM to nie tylko ekonomia ale zwiekszenie komfortu zycia.
    Za pralke tez zaplaciles mimo ze zzera duzo pradu i wody - a mogles przeciez
    prac w wannie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2014-10-30 20:10:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

> [...]

    >niz wpuszczam spowrotem do domu) ale to nic - wazne ze mam prawdziwa
    >suszarnie w ktorej wszystko mega szybko schnie :-)

    Gdy zakładasz wyprane majty, myśl o technologii, która Ci je dostarcza
    zapewne podnosi Ci jakość życia o co najmniej dziesięć mega punktów.
    Zazdraszczam, wszak nic to, ze moje gacie susza się równie szybko :-)

  • 124. Data: 2014-10-30 20:17:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >A ja mam mala pralnio-suszarnie na poddaszu przy lazience wentylowana WM.

    BTW czy ty masz w łazience na suficie S K O S Y????!!!! Nie uwierzę :-O
    ...no chyba, że to są wypierdzisto-zajebiste komfortowe skosy.

  • 125. Data: 2014-10-30 20:57:03
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 20:06:27 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > Za pralke tez zaplaciles mimo ze zzera duzo pradu i wody - a mogles przeciez

    Używasz coraz głupszych argumentów. Co to za argument że majtki szybko schną? U mnie
    mogą schnąć dowolnie wolno i tak następnego dnia są suche. Mieliśmy kiedyś suszarkę.
    W niej szybko schło bo półtorej godziny i suche. Wpierdalała prądu do oporu i nie
    było to komfortowe rozwiązanie. Jak się popsuła i naprawa okazała się mało opłacalna
    to poszła na żyletki. Nie żałuję jej. Wywalczyłem sobie prawo do tego że moje rzeczy
    mogą wisieć na sznurkach do momentu aż sznurki będą potrzebne do następnego prania. I
    to jest komfortowe rozwiązanie bo nie muszę ich składać i wkładać do szafy. Gdzie Ci
    się tak spieszy że nawet tak idiotyczna rzecz jak samoistne schniecie prania u Ciebie
    jest robiona na czas. Srasz też na czas jak w Legii Cudzoziemskiej?

  • 126. Data: 2014-10-30 21:11:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-30 20:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > BTW czy ty masz w łazience na suficie S K O S Y????!!!! Nie uwierzę :-O
    > ...no chyba, że to są wypierdzisto-zajebiste komfortowe skosy.

    co to sa/jest "wypierdzisto"? :-))

    Pozdro.. TK

  • 127. Data: 2014-10-30 21:23:36
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 21:11:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > co to sa/jest "wypierdzisto"? :-))
    >
    > Pozdro.. TK

    Stopień wyższy od zajebiste.
    normalne
    zajebiste
    wypierdzisto zajebiste

  • 128. Data: 2014-10-30 21:26:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-30 21:23, k...@g...com pisze:

    > Stopień wyższy od zajebiste.
    > normalne
    > zajebiste
    > wypierdzisto zajebiste

    Moze wystepowac samo wypierdziste? Np. wypierdziste skosy, albo cyce?

    Pozdro.. TK

  • 129. Data: 2014-10-30 21:28:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-10-30 20:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >co to sa/jest "wypierdzisto"? :-))

    Nie wiem, ale wiem, ze wypierdzisto-zajebiste to lepiej niż zajebiste.

  • 130. Data: 2014-10-30 21:31:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-10-30 21:23, k...@g...com pisze:

    >Moze wystepowac samo wypierdziste? Np. wypierdziste skosy, albo cyce?

    Tak, ale tylko u Adama. Cyce.