  • 151. Data: 2014-10-31 00:15:20
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 października 2014 23:18:10 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A to niby czemu? Na pewno ma lepsze niż Ty.
    To nie podlega dyskusji.

  • 152. Data: 2014-10-31 00:49:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 23:12:04 +0100, Ghost napisał(a):

    > Homeopata?

    Mnie od tych cudów owadobójczych głowa tak nap..., że to na pewno nie jest
    obojętne zdrowiu, choć podobno tylko owadom masakruje układ nerwowy.

    I nie wmawiam sobie tego, bo zaliczyłem ślepy test - siedzę przy komputerze
    i coś tam dłubię, a tu jak mnie nagle nie zacznie głowa potwornie boleć. Po
    chwili okazało się, że za ścianą wsadzono takie coś do gniazka.

    Także ja dziękuję i stawiam na metody mechaniczne. Polecam też elektryczną
    paletkę, przy okazji zapewnia sporo rozrywki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 153. Data: 2014-10-31 01:35:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:55:56 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > przyznać się do błędu. Bo Ty kurwa nieomylny jesteś. Ale nie bój. Bez tego robię
    > sobie jak widzę nie tylko ja niezłą zabawę z Ciebie.

    Jezeli dla Ciebie to jest zabawa to masz naprawde nudne zycie :))))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 154. Data: 2014-10-31 01:40:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 23:18:10 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > A to niby czemu? Na pewno ma lepsze niż Ty.

    Pomiziajcie sie jeszcze swoimi penisami, buzi na dobranoc i spac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 155. Data: 2014-10-31 07:17:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Mnie od tych cudów owadobójczych głowa tak nap..., że to na pewno nie jest
    >obojętne zdrowiu, choć podobno tylko owadom masakruje układ nerwowy.

    Ja miewam prorocze sny i to na pewno jest jakies przewidywanie przyszlosci.

    >I nie wmawiam sobie tego, bo zaliczyłem ślepy test - siedzę przy komputerze
    >i coś tam dłubię, a tu jak mnie nagle nie zacznie głowa potwornie boleć. Po
    >chwili okazało się, że za ścianą wsadzono takie coś do gniazka.

    A tak w ogole to masz mocna glowe i nigdy Cie nie boli, tylko przy okazji
    elektrocosiow. POzostale czynniki naukowo wyeliminowane.

  • 156. Data: 2014-10-31 07:20:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Pomiziajcie sie jeszcze swoimi penisami, buzi na dobranoc i spac :)

    No teraz twoje cycki staja się jeszcze piękniejsze, piękniejsze,
    najpiękniejsze. Wiem już skąd te dzisiejsze sny erotyczne, dostałem na
    dobranoc buzi od Adama Sz :-DDDDDD

  • 157. Data: 2014-10-31 08:09:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 30 października 2014 20:57:04 UTC+1 użytkownik
    k...@g...com napisał:

    >Ba! Ja nawet moge je lekko wilgotne szybciej do szafy wlozyc bo tam tez
    >mi wyschnie - przeciez mam tam wentylacje :P

    Misiek w ramach tego kitowania już Ci rozum odjęło, jak sobie pięknie
    poukładasz wilgotne, poskładane jedno na drugim to ci pięknie zaśmierdnie -
    no chyba, ze twój reKUPĘrator daje w garderobie wiatr penetrujący każdą
    półkę z prędkością przekraczającą 50km/h.

  • 158. Data: 2014-10-31 08:44:13
    Temat: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    adam napisał(a):
> [...]
    [...]

    > Natomiast w ogóle nie sprawdza się odkurzacz centralny. Poszło na to
    > parę złotych, a żona zasuwa wszystko na mokro, odkurzacz służy do
    > łapania much i komarów i ciem (ćmów?)

    A u nas zupełnie odwrotnie.
    Średniej klasy odkurzacz - wraz z instalacją nie więcej niż 3tysie PLN -
    spowodował, że kobita moja (fanka sprzątania i odkurzania) nie wyobraża
    sobie powrotu do jakiegokolwiek klasycznego mobilnego odkurzacza.
    Jedyne co ją wkurza, to stosunkowo szybko zużywające się końcówki ssące
    ale to tylko świadczy o tym, jak dużo i często odkurza. ;)
    Nie wspominając, że zużycie ssawek było takie same przy klasycznych
    odkurzaczach.
    Odkurzacz centralny jest wydatkiem, który poddajemy pod rozwagę każdemu
    budującemu się.

  • 159. Data: 2014-10-31 08:48:00
    Temat: Re: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości grup

    >Odkurzacz centralny jest wydatkiem, który poddajemy pod rozwagę każdemu
    >budującemu się.

    Jak długo go już używasz?

  • 160. Data: 2014-10-31 08:51:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:07:03 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Nie - co nie znaczy ze czesto przydaje sie, zeby pranie bylo suche szybko :)
    Czasami się przydaje
    > Piore wieczorem, rozkladam rano i wieczorem moge sciagac do szafy.
    To tak jak u mnie;)
    > Ba! Ja nawet moge je lekko wilgotne szybciej do szafy wlozyc bo tam tez
    > mi wyschnie - przeciez mam tam wentylacje :P
    W szafie?
    > Rozumiem ze lubisz wachac smrod po kupie domownikow i tez nie robi Ci roznicy
    > czy ten schodzi szybko, czy dopiero na drugi dzien ? :-)
    Kurcze nie mam went mech ale smród też dwa dni się nie trzyma.