  • 281. Data: 2014-11-01 18:49:41
    Temat: Re: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-31 19:42, Ghost wrote:
    > I wygodnie się tak łazi z ruro po całej kondygnacji? wazonów nie
    > zrzucasz ze stołu?

    W wolnostojącym biurze/garażu mam tradycyjny odkurzacz i częściej zdarza
    mi się nim w coś przyłożyć niż stosunkowo lekką rurą od odkurzacza
    centralnego.

    Piotrek

  • 282. Data: 2014-11-01 19:11:18
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 1 listopada 2014 14:56:19 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Czy ja wiem - widziales reklamy OVH w telewizji? Bo 1&1 widze co chwile :)
    >Jedna z niewielu firm hostingowych ktora sie w TV reklamuje.

    Bez znaczenia.

    >Widzisz - piszesz nizej ze hosting to hosting i nie ma nisz. A wlasnie sam
    >jedna wykroiles z tortu - "wystarczajaco dobrze za wystarczajaco niska
    >kase".

    Misiek to nie nisza, to zasada totalna, dla całego biznesu na świecie.

    >Niektorzy maja inne priorytety niz cena takie jak stabilnosc,
    >bezpieczenstwo, wsparcie. OVH robi bardzo slaby hosting wspoldzielony,
    >za to kroluje w tanich dedykach i VPSach.

    I tu nadal obowiązuje zasada "wystarczajaco dobrze za wystarczajaco niska
    kase". Tak, wiem, masz kłopot z pojęciami podstawowymi w biznesie.

    >I tu mozna zakonczyc dyskusje :-)
    >Hosting mozna podzielic na wieeeele kategorii.

    A przynajmniej dwie, unikalny hosting Adma Sz. i reszta świata.

    >No ja nie robie "stronek" m.in. dlatego, ze robilbym konkurencje moim
    >klientom.
    >Moi klienci to wlasnie ludzie ktorzy robia "stronki". Czasem to stronki
    >szkoly,
    >czasem urzedu, a czasem volvo czy innego moloszka :D Hosting dla
    >producentow
    >stron - freelancerow, agencji, programistow.

    Hahahahahaha, ale czaisz bazę, że wszystkie firmy hostingowe mają w
    większości takich właśnie klientów - Boże, skąd się takie miśki biorą :-DDD

    >No i gut :)

    Sehr gut.

  • 283. Data: 2014-11-01 20:19:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-31 23:21, Ghost pisze:

    > Oraz, że są ludzie nie mający potrzeby oszukiwać siebie samych, że
    > kompromis to nie kompromis.

    Oraz są też ludzie, którzy muszą się dostosować do (bzdurnych nieraz)
    założeń planów zagospodarowania, które wymyślili niedouczeni często
    urzędnicy "z wizją".

    --
    MN

  • 284. Data: 2014-11-01 20:40:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Oraz są też ludzie, którzy muszą się dostosować do (bzdurnych nieraz)
    >założeń planów zagospodarowania, które wymyślili niedouczeni często
    >urzędnicy "z wizją".

    To nazywamy kompromisem - budujesz się tutaj, ale na naszych warunkach. Co
    nadal nie zmienia użytkowego statusu skosu.

  • 285. Data: 2014-11-01 20:57:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 08:44:13 +0100, zbigi napisał(a):

    > Nie wspominając, że zużycie ssawek było takie same przy klasycznych
    > odkurzaczach.
    > Odkurzacz centralny jest wydatkiem, który poddajemy pod rozwagę każdemu
    > budującemu się.

    A jakbyś miał ponownie wydać takie pieniądze, mając obecnie alternatywę w
    postaci robotów typu Roomba, po których wystarczy tylko raz na jakiś czas
    poprawić?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 286. Data: 2014-11-01 21:00:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 17:52:11 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > (...) Obecnie moge wyjac karte SD z aparatu fotograficznego, wlozyc do
    > telefonu i wyslac maila z wybranym zdjeciem czy czym kolwiek. Przeslac
    > przez bluta najdziwniejszy nawet dokument i umiescic go w katalogu w
    > dowolnym miejscu o nazwie jaka sobie wymysle. Moge to zrobic w kazdej
    > chwili i w dowolnym miejscu tak samo jak na komputerze.

    Spokojnie, Google już też wie lepiej, czego potrzebujesz. Najnowsze
    Androidy mocno ograniczają dostęp do karty SD.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 287. Data: 2014-11-01 21:04:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >A jakbyś miał ponownie wydać takie pieniądze, mając obecnie alternatywę w
    >postaci robotów typu Roomba, po których wystarczy tylko raz na jakiś czas
    >poprawić?

    Klopot w tym, ze te roboty nie maja wartosci uzytkowej.

  • 288. Data: 2014-11-01 21:14:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Nov 2014 20:40:20 +0100, Ghost

    > Co nadal nie zmienia użytkowego statusu skosu.

    Żeby budować skosy z własnej nieprzymuszonej woli trzeba przeprowadzać się
    do domu z blokowiska niemając pojęcia czym to smierdzi (czyt. niewiedza)
    albo nie mieć innego wyjścia (WZ) albo mieć nierówno pod sufitem. :P

    Dlatego ja mieszkając w bloku myślałem o poddaszu użytkowym, bo to było
    takie "klimatyczne" (no i jest nadal, ale dla domku letniskowego czy
    zimowego), potem pomieszkałem pod tym ścierwem to mi się szybko odmieniło i
    próbowałem (w planach nowego domu) emulować proste ściany dachem
    mansardowym (i choć mam w rodzinie żony ksywkę "hrabia" :> to styl dworkowy
    nie jest dla mnie). Ostatecznie więc ubiegam się o dwie pełne kondygnacje i
    taki też projekt klecę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 289. Data: 2014-11-01 21:20:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-11-01 21:14, Myjk pisze:
> [...]
    > nie jest dla mnie). Ostatecznie więc ubiegam się o dwie pełne kondygnacje i

    Jak to pogodzić z planem zagospodarowania, który każe mieć dach 35-45 st
    i wysokość nie większą niż 9m?

    --
    MN

  • 290. Data: 2014-11-01 21:52:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 1 Nov 2014 21:04:39 +0100, Ghost napisał(a):

    > Klopot w tym, ze te roboty nie maja wartosci uzytkowej.

    Czemu? To to luźne z wierzchu zgarną, a to 90% odkurzania jest.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl