  • 311. Data: 2014-11-02 10:25:55
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 09:32:45 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Siedzisz w okolicach badań tego biznesu, czy tylko tak sobie myślisz, misiu?

    A ty siedzisz w badaniach rynku hostingowego? :-)

    > Twoje doświadczenie pokazuje właśnie na taka strukturę klientów,

    ROTFL :D co ty wiesz o moim doswiadczeniu? :-)

    OK konczmy ten temat, nie mam ochoty rozmawiac o kolorach z niewidomym :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 312. Data: 2014-11-02 10:37:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >A ty siedzisz w badaniach rynku hostingowego? :-)

    Miedzy innymi, mam do nich dostęp :-)

    >ROTFL :D co ty wiesz o moim doswiadczeniu? :-)

    Tyle co zadeklarowałeś, kłamałeś?

  • 313. Data: 2014-11-02 11:18:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 01 Nov 2014 22:33:12 +0100, Pete

    > Minus jest taki, ze suszenie blokuje pranie (i vice versa)

    To raczej nie jest minus biorąc pod uwagę, że robi się w porywach 2-4
    prania w tygodniu.

    Poczytałem trochę o pralko-suszarkach z pompą ciepła. Fajna sprawa,
    aczkolwiek martwi mnie bliskość bębna i związanych z tym, często niemałych,
    wibracji przy układzie chłodniczym. Z drugiej strony w samochodzie klima
    działa parę lat bez problemu, to i może tu nie ma co się przejmować zbytnio
    tym elementem...

    Skoro już jesteśmy przy różnych rozwiązaniach ułatwiających życie, to
    rozważam jeszcze młnek w zlewie -- ktoś ma jakieś doświadczenia? Mnie się
    to kojarzy głównie z hałasem. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 314. Data: 2014-11-02 13:23:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 10:38:03 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Miedzy innymi, mam do nich dostęp :-)

    Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    Sluchaj - zalosne jest to ze uczepiles sie mnie i probujesz zdeprecjonowac
    moje zdanie - nawet w sprawach o ktorych mam 19403249320 x wieksze pojecie
    od Ciebie. Biorac dodatkowo pod uwage fakt, ze jakies 5-6 lat temu projektujac
    swoj uklad CO i dajac go tu pod rozwage - jako wielki znawca hydrauliki
    stwierdziles ze to nie bedzie dzialac - okazalo sie, ze dziala doskonale,
    wiec mysle, ze Ty po prostu jestes zwyczajnym trollem :-)

    A z trollami nie warto wchodzic w dyskusje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 315. Data: 2014-11-02 14:24:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    Miał być eot.

> [...]
    >projektujac
    >swoj uklad CO i dajac go tu pod rozwage - jako wielki znawca hydrauliki

    Zacytujesz, kłamczuszku?

    Już raz (albo i dwa) próbowałeś na mnie ten numer, misiu :-) Zapominało ci
    się najwyraźniej :-)

  • 316. Data: 2014-11-02 14:33:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 14:24:09 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Zacytujesz, kłamczuszku?

    Nie chce mi sie szukac :)

    > Już raz (albo i dwa) próbowałeś na mnie ten numer, misiu :-) Zapominało ci
    > się najwyraźniej :-)

    Raczej tobie sie zapomnialo :) Ja tam doskonale temat pamietam.
    Wiec - EOT!

    --
    Adam Sz.

  • 317. Data: 2014-11-02 14:52:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie chce mi sie szukac :)

    Uprzednio tak samo odpowiedziałeś :-)

    >Raczej tobie sie zapomnialo :) Ja tam doskonale temat pamietam.

    Oj kłamczuszku kłamczuszku, w desperacji brzydko się łapiesz, i to
    nagminnie.

    >Wiec - EOT!

    Byś zachował tę resztkę godności zamiast brnąć. Na koniec się dobijasz -
    leżysz i kwiczysz :-)

  • 318. Data: 2014-11-02 19:04:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 1 Nov 2014 22:01:12 +0100, Ghost napisał(a):

    > Duzo jest miejsc z takimi chorymi ograniczeniami?

    Wrocław i okolice, praktycznie wszędzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 319. Data: 2014-11-02 22:46:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-02 o 09:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > MInus tylko dla tych którzy maja gigantyczne ilosci prania.

    Raczej dla tych, którzy pranie robią w sobotę, bo w tygodniu nie mają na
    to czasu/ochoty...

    --
    Pete

  • 320. Data: 2014-11-02 22:49:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Raczej dla tych, którzy pranie robią w sobotę, bo w tygodniu nie mają na to
    >czasu/ochoty...

    I nadal jestesmy w trybie gigantycznego prania