  • 11. Data: 2012-07-30 19:12:56
    Temat: Re: Rezydencja z rozmachem
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Ciekawe czemu sprzedaje hehe :-) Może ładnie wygląda, a mieszkać sie nie
    > da, bo zimno :-)

    Zimno jak zimno ale ile się nachodzić trzeba...

    --
    Darek

  • 12. Data: 2012-07-30 20:20:46
    Od: z...@g...com

    On Monday, July 30, 2012 1:45:22 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    "niereformowalny" w tej kwestii. >

    > mam cie w... Zygmuncie Szczepanowski vel ziggi vel zbronson vel Slon

    Juz pisalem ci co najmniej 2 razy, ze wygladasz na takiego co lubi miec w ...
    Ten waz boa z czerwonych pior, ktorym przyozdobiles sie do fotografii zamieszczonej
    na twojej stronie internetowej, dobitnie swiadzczy o tym, co sam wlasnie tym razem
    potwierdziles.
    Niestety, mimo twoich marzen - pukam tylko odmienna plec.

    Twoj przyjaciel Slon.

  • 13. Data: 2012-07-30 21:53:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > On Monday, July 30, 2012 1:45:22 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    > Niestety, mimo twoich marzen - pukam tylko odmienna plec.
    >
    > Twoj przyjaciel Slon.

    Co to znaczy "pukam tylko odmienna plec"?

    TK

  • 14. Data: 2012-07-31 09:40:32
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-30 21:53, Maniek4 pisze:
    > Co to znaczy "pukam tylko odmienna plec"?

    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2012-07-31 12:18:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Co to znaczy "pukam tylko odmienna plec"?

    To znaczy, ze w stronie berniej niekoniecznie, czyli moze byc pukany, przez
    ta sama.

  • 16. Data: 2012-07-31 22:06:55
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > To znaczy, ze w stronie berniej niekoniecznie, czyli moze byc pukany,
    > przez ta sama.

    Dokladnie...

    Tak przy okazji - stoje kiedys z kumplem w sklepie spozywczym noca, bo
    zrodelko wyschlo przed czasem i slysze rozmowe dwoch kolesi nieco
    wstawionych, ktorzy tam sie spotkali. Jeden z nich byl z panienka jak
    sadzilem. Niestety w trakcie rozmoway okazalo sie, ze to nie jest panienka.
    Pytanie jednego z nich:
    gdzie jestes?
    Na imprezie.
    Sam?
    Nie z dupa.
    Ta dupa stala obok niego i szczesliwie sie usmiechala.
    Wiec ja akurat mam corke i nie chcial bym zeby ktos ja kiedys pukal, a tym
    bardziej, zeby byla czyjas dupa. Mam tez synow i tez nie chcial bym zeby
    pukali swoje dupy. Mam tez zone i prawde mowiac nigdy jej nie pukalem, no
    ale to tak na skrajnym marginesie.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2012-07-31 22:11:18
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Mam tez zone i prawde mowiac nigdy jej nie pukalem, no
    > ale to tak na skrajnym marginesie.

    Kwestia definicji :-)

  • 18. Data: 2012-07-31 22:23:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kwestia definicji :-)

    Robert, jakiej definicji?
    Puknac to sie mozna w czolo i zadac sobie trud poznania semantyki. Puka sie
    cos czyms, o ile czyms moge zrozumiec, to uprzedmiotowienie zony/corki/tzw.
    laski wogole nie wchodzi w gre.
    Widzisz to jest kwestia podejscia. W zyciu nie przyszlo mi do glowy, ze
    pukam zone, czy moze jest moja dupa, w domysle panienka widziana od pasa w
    dol do pukania. Reszta nie ma znaczenia.
    Nie chodzi o definicje, a o podejscie do zycia, ludzi i takie tam jakies
    zamieszchle jak widac pierdoly.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2012-07-31 23:34:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kwestia definicji :-)

    Pierwszy raz uslyszalem to slowo w wykonaniu czerwonowlosego spiewaka (tak,
    tego z potrojnych) - i jemu ono pasuje, ale jesli ktos ma minimalnie wyzsze
    standardy niz rynsztok, to raczej nie uzyje.

  • 20. Data: 2012-07-31 23:39:41
    Od: Twoj przyjaciel Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, July 31, 2012 4:23:56 PM UTC-4, Maniek4 wrote:

    > Nie chodzi o definicje, a o podejscie do zycia, ludzi i takie tam jakies
    zamieszchle jak widac pierdoly.

    > Pozdro.. TK

    Za to, podobnie jak Dyjor, masz masz w ... "zamieszchle" zasady poprawnej pisownii.
    No ale wolno Ci pukac te zasady a mnie wolno zwracac na to uwage.

    Twoj przyjaciel Slon.