    From: "Majka" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Roslina wysoko pomysl na
    Date: Tue, 17 Aug 2010 14:59:26 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Mam balkon: wysoko - X pietro, od wschodu, nade mna jest balkon wiec nieco
    zacienione miejsce, bardzo mocno i czesto wieje.
    Nasz klimat, strefa II Poznan.

    Jak to ozywic - podpowiedzcie prosze.
    Doniczke, korytko, nawet kubel 50kg ziemi moge tam zainstalowac.
    Ale co do srodka, co zywego?

    Porsze pomozcie, podajcie jakis pomysl, rosliny ktora wytrzyma takie wrunki.

    Podpowiedzcie jaka rosline tm umiescic - i nie jakas wyrafinowana, zeby ja
    mozna bylo w ogrodniczym dostac, albo sklepie typu Castorama-Praktiker.

    Cos, co tez zatrzyma sie pod nastepnym balkonem, zeby nie roslo na wiecej niz 2
    metry wzwyz.

    Jakies miniaturki/karlowate swierki? Sosny?

    Bardzo dziekuje za pomoc

    Maja