  • 1. Data: 2012-04-26 15:54:38
    Temat: Róże - przezimowały u was?
    Od: "SJS" <s...@s...pl>

    Jakoś u mnie nic po zimie do tej pory nie ruszyło
    Winogrona dopiero jakis tydzień temu ożyły
    SJS

  • 2. Data: 2012-04-26 19:25:33
    Temat: Re: Róże - przezimowały u was?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 15:54:38 +0200, SJS napisał(a):

    > Jakoś u mnie nic po zimie do tej pory nie ruszyło
    > Winogrona dopiero jakis tydzień temu ożyły
    > SJS

    Słabo to idzie, pogoda nie sprzyja, wiosna jest późna. Pszczoły przeżyły,
    ale u znajomego wszyskie roje padły.
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 3. Data: 2012-04-26 19:45:21
    Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl>

    SJS <s...@s...pl> napisał(a):

    > Jakoś u mnie nic po zimie do tej pory nie ruszyło
    > Winogrona dopiero jakis tydzień temu ożyły

    Owszem, ale może tylko dlatego, że coś mi podpowiedziało,
    by je przed zimą otoczyć pierścieniami o wysokości ca 25 - 30 cm
    i obsypać kopczykami prawie 40 cm. Warto było.
    Pozdrawiam przewidująco
    skryba

  • 4. Data: 2012-04-27 00:10:42
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-26 15:54, SJS pisze:
    > Jakoś u mnie nic po zimie do tej pory nie ruszyło
    > Winogrona dopiero jakis tydzień temu ożyły
    > SJS

    Róże nie przeżyły tej zimy.
    Magnolia też nie zakwitła, wypuszcza liście.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 5. Data: 2012-04-27 07:55:05
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-04-26 15:54, SJS pisze:
    > Jakoś u mnie nic po zimie do tej pory nie ruszyło
    > Winogrona dopiero jakis tydzień temu ożyły

    Padły dwie róże, żal mi ich, bo to odmiany przepięknie pachnące i mocno
    kwitnące, jedna miała cztery lata i rozrosła się do dużego drzewka.
    Stare odmiany przetrwały bez szwanku. Winogrona już też puściły pędy,
    nie wiem, co z budlejami, bo na razie są suchciele, a już powinny coś
    wypuszczać. Powojniki tez mocno przetrzebione, rok temu o tej porze
    miały już spore pędy, no, ale rok temu majowe mrozy dały w kość
    roślinom. Jeszcze czekam, by ożyły.
    Natomiast krety mają się doskonale, a nornice wyjadły mi chyba połowę
    tulipanów, hiacynty i narcyzy też jakieś rachityczne, a były piękne
    kępy, nie wiem, co może być przyczyną ich zanikania, w zeszłym roku
    przesadzałam.
    --
    B.