  • 41. Data: 2009-09-03 07:23:51
    Temat: Re: Rozszerzalnosc cieplna posadzki z ogrzewaniem podlogowym-obliczenia
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Zapewne masz tez sporo rys skurczowych. To blad przy podlogowce, bez niej
    > nie ma sie czym przejmowac.
    >
    > Pozdro.. TK

    Z tym sporo to bym nie przesadzal ale zeczywiscie sa (ciekawe skad
    wiesz :-))
    To jako ciekawoske powiem, ze w jednym miejscu robi sie mokra plam na
    podlodze i jest caly czas wilgotna. Z gory nic nie kapie. pewnie beda
    cos latac i laczyc a poxniej zakryja to wylewka.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 42. Data: 2009-09-03 08:11:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Z tym sporo to bym nie przesadzal ale zeczywiscie sa (ciekawe skad
    > wiesz :-))

    Ano jestem po wlasnych wylewkach i przemysleniach, gdzie wszystko zrobione
    bylo ksiazkowo a rysy i tak sie pojawily. Co mowic w budynku inwestycyjnym.

    > To jako ciekawoske powiem, ze w jednym miejscu robi sie mokra plam na
    > podlodze i jest caly czas wilgotna. Z gory nic nie kapie. pewnie beda
    > cos latac i laczyc a poxniej zakryja to wylewka.

    Niech Ci nie przyjdzie do glowy tylko wykanczac tego podloga. :-)

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2009-09-03 11:38:33
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Niech Ci nie przyjdzie do glowy tylko wykanczac tego podloga. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    Tzn? Nie bardzo rozumiem. Mozesz cos wiecej napisac.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 44. Data: 2009-09-03 17:29:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Tzn? Nie bardzo rozumiem. Mozesz cos wiecej napisac.

    No narazie dopoki sie nie wyjasni i nie usunie przyczyny. :-)

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2009-09-03 18:07:27
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > No narazie dopoki sie nie wyjasni i nie usunie przyczyny. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    To juz wiem. Ciekaw jestem tylko co za jakis czas wyjdzie. Niby sa 3
    lata gwarancji. Swoja droga uwazam ze na budowe gwarancja powinna by
    co najmniej 20 letnia w koncu taki dom ma stac kilkadziesiat lat. na
    samochody, ktore sa w ruchu juz niektorzy daja 7 lat.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 46. Data: 2009-09-03 19:29:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dy wrote:

> [...]
    > co najmniej 20 letnia w koncu taki dom ma stac kilkadziesiat lat. na
    > samochody, ktore sa w ruchu juz niektorzy daja 7 lat.

    i co ci z tej gwarancji...

    pamietam reakcje sali podczas otwierania ofert na przetargu gdy jeden z
    oferentów dala 20 lat gwarancji, trzeba bylo jednak widziec wlasciciela
    firmy starszego facet tak 75 80 latek majacego ;-)

    mógl napsiac z daje gwarancje dozywotnia ;-D

  • 47. Data: 2009-09-03 20:34:51
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > firmy starszego facet tak 75 80 latek majacego ;-)
    >
    > mógl napsiac z daje gwarancje dozywotnia ;-D

    Wiesz to incydentalne wyjatki jak firma chce funkcjonowac, to bedzie musiala
    sie dostosowac do realiów rynku.
    Przez wiecznosc nie bedzie bumu na rynku budowlanym.
    Przetrwaja najsolidniejsi.

    Pozdrawiam Michal

  • 48. Data: 2009-09-04 06:51:19
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > firmy starszego facet tak 75 80 latek majacego  ;-)
    >
    > mógl napsiac z daje gwarancje dozywotnia  ;-D

    Jest rzeczywistosc i sa idee ja na razie mowie o tej 2 stronie.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 49. Data: 2009-09-04 06:53:02
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > sie dostosowac do realiów rynku.
    > Przez wiecznosc nie bedzie bumu na rynku budowlanym.

    Mowisz o normalnym swiecie, do ktorego wszyscy tesknimy ale jakos
    jednoczesnie wiekszosc rob wszystko zeby ten normalny swiat nastal jak
    najpozniej. Niestety Marek ma racje.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 50. Data: 2009-09-04 08:43:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dy wrote:

    > Mowisz o normalnym swiecie, do ktorego wszyscy tesknimy ale jakos
    > jednoczesnie wiekszosc rob wszystko zeby ten normalny swiat nastal jak
    > najpozniej. Niestety Marek ma racje.

    panowie zwykle jest tak ze gwarncje jest raczej ciezko wyezgekwowac.
    Poniewaz ta gwarancja jest na wykonanie prac a nie na materialy i
    urzadzenia, na te elementy obowiazuja tylko gwarancje producenckie zwykle 1
    2 góra 5 lat.