  • 1. Data: 2014-07-06 22:31:19
    Temat: Rura PEX do wody pitnej?
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Awaria zmusiła mnie do niedzielnej zabawy w hydraulika. Pęknięty odcinek
    rury stalowej wymieniłem na PEX. Dobrze, że Castorama handluje w niedzielę.
    Mam pewną wątpliwość, bo sprzedawca mówił, że PEX jest do c.o. a ja
    użyłem do wody pitnej. Pasuje mi ten PEX, bo nie trzeba kleić, zgrzewać,
    łatwo się robi. Jedynie trudno utrzymać prostą linię rury. Przynajmniej
    mi nie wyszło.
    Na rurze napis głosi Fabryka Armatury Izomar ISO 21003 klasa 5/10 bar 95
    stopni. Czy PEXy można dawać do wody pitnej?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-07-06 22:43:02
    Temat: Re: Rura PEX do wody pitnej?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-06 22:31, Jacek pisze:
> [...]
    > użyłem do wody pitnej. Pasuje mi ten PEX, bo nie trzeba kleić,
    > zgrzewać, łatwo się robi. Jedynie trudno utrzymać prostą linię rury.

    Jak najbardziej.

    > Na rurze napis głosi Fabryka Armatury Izomar ISO 21003 klasa 5/10 bar
    > 95 stopni. Czy PEXy można dawać do wody pitnej?
    > Jacek

    Na płocie był napis "dupa". Chciałem sobie pogłaskać i przez dwa dni
    drzazgi z dłoni wyciągałem :)

  • 3. Data: 2014-07-06 22:46:54
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-06 22:43, uzytkownik pisze:
    > Na płocie był napis "dupa". Chciałem sobie pogłaskać i przez dwa dni
    > drzazgi z dłoni wyciągałem :)
    Współczuję. Sąsiad ma z kolei w szopce drewno a napis na niej głosi ..uj
    i to przez samo "H" ;-)
    Nie należy wierzyć w pisane
    Jacek

  • 4. Data: 2014-07-24 20:19:54
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-06 22:46, Jacek pisze:

    > Współczuję. Sąsiad ma z kolei w szopce drewno a napis na niej głosi
    > ..uj i to przez samo "H" ;-)

    Czy napis brzmiał "hebluj"? :)

    > Nie należy wierzyć w pisane

    Należy, ale w renomowane, choć i renomowane firmy także produkują w
    Chinach, ale firmują i gwarantują.