    From: "iwona" <i...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ryzykować capon pod bonę traffic? Raczej pilne!
    Date: Wed, 29 Jul 2009 09:03:10 +0200

    Witam,
    Chodzi o starą dębową podłogę, wcześniej z rzadka pastowaną.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenia w temacie j.w.
    Okropnie się niepokoję, co z tego wyjdzie, czy nie będzie się za jakiś czas
    łuszczyć...
    Mam umówionego parkieciarza na piątek i tak się niepokoję, bo chcąc obniżyć
    cenę zaproponował mi capon pod tę Bonę Traffic, a w opisie na stronie
    internetowej jest jak byk, że nie wolno na inne lakiery niz firmy Bona...
    Co robić,,, Ryzykować?
    Te firmowe podkłady pod Bonę są ponoć bardzo drogie...

    Blondynka