  • 11. Data: 2011-09-27 08:21:26
    Temat: Re: Sciana budynku w granicy działki.
    Od: " " <w...@g...pl>

    > Zrozumiełem, że chce ją odnowić po stronie sąsiada. Jeśli chce ją odnowić po
    > swojej stronie to po co te pytanie? W bloku też pytacie, czy możecie
    > pomalować ścianę działową z sąsiadem?

    Nie masz racji, musi spytać formalnie sąsiada o zgodę.
    Wyobraź sobie sytuację, gdy budynek stoi 1 cm od granicy działki - też byś nie
    spytał sąsiada o zgodę?
    W tym przypadku budynek stoi w ostrej granicy (0 cm) i też musi być zgoda
    sąsiada na jakiekolwiek prace.

  • 12. Data: 2011-09-27 08:21:33
    Od: "widow" <w...@g...pl>

  • 13. Data: 2011-09-28 08:14:27
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > też byś nie spytał sąsiada o zgodę?
    > W tym przypadku budynek stoi w ostrej granicy (0 cm) i też musi być

    W sumie na zdrowy rozum prawda. Ja nie mam takich problemów bo rozmawiam z
    sąsiadami na bieżąco i takie sytuacje same się rozwiązują :)