  • 31. Data: 2009-09-03 18:58:27
    Temat: Re: Scream to juz nas na stale opuscil??
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 11:16:59 -0700 (PDT), Dy napisał(a):

    > Tylko tak delikatnie prosze ;-) tu tez sa klienci.

    Nie mogę :) Naprawde. I nie chce zresztą.

    --
    best regards,
    scream

  • 32. Data: 2009-09-03 19:26:33
    Temat: Re: Scream to juz nas na stale opuscil?? OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ale u nas nie jest tak zle, towarzystwo jakos samo sie oczyszcza.
    > Swiadczy to poziomie dyskutantow.

    o kilka ostrych wojenek sie tutaj stoczyło ;-) krew sie lała

  • 33. Data: 2009-09-03 21:10:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nie mogę :) Naprawde. I nie chce zresztą.

    Oj mozesz mozesz. Ja tez klient. :-)

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2009-09-04 06:58:31
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Nie mogę :) Naprawde. I nie chce zresztą.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Jak bedziesz mial dzieci to zobaczysz co to jest blad wychowawczy. Raz
    cos powiesz lub zrobisz nie tak a dziecko natychmiast to podlapuje.
    Z doroslymi (czyt. klientami) jest doklanie tak samo. Ostatnio
    lansowana jest teoria, ze brak zaufanai w srod przedsiebiorcow
    kosztuje nas (spoleczenstwo) bardzo duzo. Duzo wiecej niz w innych
    krajach (oczywiscie tzw. rozwinietych).
    Cos w tym jest.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 35. Data: 2009-09-04 06:59:52
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > o kilka ostrych wojenek sie tutaj stoczyło  ;-)  krew sie lała

    Internet ma te zalete, ze ma taki guziczek. Jak nacisniesz to gasnie.
    Dzieki temu moze ludzie naucza sie rozmaiac.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 36. Data: 2009-09-04 07:00:07
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    lansowana jest teoria, ze brak zaufanai w srod przedsiebiorcow
    kosztuje nas (spoleczenstwo) bardzo duzo. Duzo wiecej niz w innych
    krajach (oczywiscie tzw. rozwinietych).
    Cos w tym jest.
    --------------------------------------

    Tak jak i w tym, że Polsce obecnie pomaga jej zacofanie ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 37. Data: 2009-09-04 08:03:28
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > lekka mania jest strawna ale ciężko mi strawić ślepote którą zaprezentował
    > w sprawie raju na ziemi zwanego Chinami. Pomijam juz drugi jego wyskok.

    A jak tam Marku, nie masz jakiś nowych ładnych zdjęć porno na stronie :PPP
    :)) ??

    MS

  • 38. Data: 2009-09-04 08:40:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej S. wrote:

    > A jak tam Marku, nie masz jakiś nowych ładnych zdjęć porno na stronie
    > :PPP :)) ??

    będe miał wystawę pornosów z knajpie w Krakowie jak dobrze pójdzie :)

  • 39. Data: 2009-09-04 08:46:46
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > będe miał wystawę pornosów z knajpie w Krakowie jak dobrze pójdzie :)

    To jak będziesz miał to się pochwal gdzie , reklama od Kikiego za darmo :))

    MS

  • 40. Data: 2009-09-08 01:17:23
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > będe miał wystawę pornosów z knajpie w Krakowie jak dobrze pójdzie :)

    Koniecznie się pochwal. Skoczę na browarek i przy okazji oko nacieszę.

    pozdr

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...