  • Data: 2016-02-24 08:54:35
    Temat: Serwis kominów
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak często powinno się robić serwis/przegląd wzywać kominiarza do komina
    podłączonego do:
    - kotła na paliwo stałe
    - kotła gazowego
    - kominka

    A jak często Wy wzywacie kominiarza?
    Ja mam tylko gaz i półtora roku w produkcji i kominiarz jeszcze nie
    widział mojego komina w domu ;-)

    Tematem się zainteresowałem ponieważ sąsiadowi się zaczęła palić sadza w
    kominie (kominek). Na szczęście u niego obyło się bez większych strat.
    Udało się ogień udusić, bez zalewania komina wodą. Swoją drogą na
    początku wyglądało nieciekawe jak zgasił kominek a z komina na dachu
    iskierki wylatywały jak z zimnych ogni.

    --
    GreDi