  • 11. Data: 2009-05-15 19:29:26
    Temat: Re: Siet! Mróz!!!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:35:07 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Poprzedniej nocu trącnęło mi winogrono, ale tylko troszkę.
    > Stacje domowe wysokość 1 piętra zarejestrowały -2,9°C.

    U mnie na termometrze przy oknie! na parterze było -5 :-(
    Czyli przy gruncie znaaacznie mniej.

  • 12. Data: 2009-05-15 22:49:31
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 15 Maj, 11:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Jak już im zaschną liście na wiórek.
    > Jeśli masz je w donicach, to nie wykopuj, tylko przestań podlewać, niech
    > zaschną w ziemi razem z nią samą.

    Podlewanie zaordynowane odgórnie od paru dni ;-) Nie mam wpływu ;-)

    A tulipany są towarzystwem dla innych roślin, więc w żaden sposób
    odizolować ich nie mogę.

    W takim razie poczekam, aż wyraźnie zmarnieją.

    Ania

  • 13. Data: 2009-05-16 15:38:41
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Panslavista pisze:
    (...)>
    > Poprzedniej nocu trącnęło mi winogrono, ale tylko troszkę.
    > Stacje domowe wysokość 1 piętra zarejestrowały -2,9°C.

    U mnie, na Opolszczyźnie, w nocy z 14 na 15 maja, przymroziło młode
    pędy winorośli. :-(
    A wydawałoby się, że nie było przymrozków.

    Pozdrawiam ocieplająco Krycha.

  • 14. Data: 2009-05-16 16:50:47
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pędy winorośli. :-(
    > A wydawałoby się, że nie było przymrozków.

    Puszczą nowe, gorzej z pączkami, warto było przykryć folią przez zimnymi
    powiewami.

  • 15. Data: 2009-05-16 22:06:01
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Krycha wrote:
> [...]
    > pędy winorośli. :-(
    > A wydawałoby się, że nie było przymrozków.

    ktoś wie jak było na Pogórzu, bardziej do wschodu?
    w tym roku wszystko tonęło w kwiatach, aż mi się odechcewa pielęgnacji
    roślin myśląc o tym, że ZNÓW wszystko trafił szlag...

    moon

  • 16. Data: 2009-05-17 15:51:44
    Od: mal <m...@g...com>

    On 17 Maj, 00:06, "Moon" <m...@y...com> wrote:

    > ktoś wie jak było na Pogórzu, bardziej do wschodu?

    W rejonie Rzeszowa nad ranem we czwartek było przy gruncie -3 C.
    Ale w zimną Zośkę już powyżej 0 na szczęście.

    Ciepło i wiosennie pozdrawiam

    mal

  • 17. Data: 2009-05-17 19:44:01
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Ikselka wrote:
    > Dziejszej nocy szykuje się wcale nie lepiej. A niech to, czasem nasz
    > mikroklimat przyprawia mnie o apopleksję! Dobrze, że się z sadzeniem
    > pomidorów przytomnie wstrzymałam...

    wiesz co, sprzedaj tę dzialke, jest w fatalnym miejscu.
    szkoda wysilku i srodkow.

    to nie mialo byc zlosliwe - szczerze wspolczuje. chcialem tylko
    przypomniec Twoj komentarz sprzed paru tygodni...

    --
    bartek

  • 18. Data: 2009-05-18 14:57:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 21:44:01 +0200, bokomaru napisał(a):

    > wiesz co, sprzedaj tę dzialke, jest w fatalnym miejscu.
    > szkoda wysilku i srodkow.
    >
    > to nie mialo byc zlosliwe - szczerze wspolczuje. chcialem tylko
    > przypomniec Twoj komentarz sprzed paru tygodni...

    W moim przypadku to tylko kwestia wyboru jednej z już posiadanych - a i
    pomidory pod folią to bez porównania sensowniejsza sprawa, niż hodowanie
    trawy na wydmie na przeków logice.

  • 19. Data: 2009-05-18 15:35:59
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Ikselka wrote:

    > W moim przypadku to tylko kwestia wyboru jednej z już posiadanych - a i
    > pomidory pod folią to bez porównania sensowniejsza sprawa, niż hodowanie
    > trawy na wydmie na przeków logice.

    Ja odnoszę wrażenie, że właśnie hodowanie różnych roślin na przekór
    logice jest dumą i chlubą ogrodnika :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 20. Data: 2009-05-18 19:22:59
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Michal Misiurewicz pisze:

    > Ja odnoszę wrażenie, że właśnie hodowanie różnych roślin na przekór
    > logice jest dumą i chlubą ogrodnika :-)

    Tak, byle nie wszelkich bo czasami są zgubne, mało to takich importów
    wszelakich?

    PS
    Michale ani jedne ani drugie dopiero books. szukają.
    Przynajmniej u mnie.
    I o to się mnie rozchodziło.
    --
    pozdr. Jerzy