  • 1. Data: 2009-08-18 12:19:05
    Temat: Słupki do bramy
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Ogrodzenie z siatki 1,5 m + cokół czyli słupek wystaje około 1,7 m z ziemi.
    Rura 2" na której zawiśnie brama wykonana z kątownika z wypełnieniem z
    siatki. Szerokość bramy 3,5 m lub 4 m czyli jedno skrzydło około 2 m
    szerokości. Czy osadzenie rury 60 cm w ziemi będzie wystarczające? Rura w
    hurtowni ma 7 m czyli wychodzą bez odpadów 3 kawałki po 2,33 m
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2009-08-18 13:04:08
    Temat: Re: Słupki do bramy
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    60 cm wystarczy ale sam beton w ziemi powinien mieć minimum 90 cm (zależnie
    od głębokości przemarzania w Twoim rejonie) i warto wrzucić kilka odcinków
    drutu zbrojeniowego po ok 50 cm tak, aby zazbroic dolną część (aby to, co
    poniżej słupka sie nie odłamało)
    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-18 21:08:04
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Szerokość bramy 3,5 m lub 4 m

    Bardzo wąska brama, przemyślałeś to dobrze?
    Adam

  • 4. Data: 2009-08-19 15:18:34
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    adam wrote:

    > Bardzo wąska brama, przemyślałeś to dobrze?
    > Adam

    4 m to wąska brama?
    Trochę mnie zaskoczyłeś tym stwierdzeniem.

  • 5. Data: 2009-08-19 17:30:59
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > 4 m to wąska brama?
    > Trochę mnie zaskoczyłeś tym stwierdzeniem.

    Wszystko zależy jak duże autka będą wjeżdżac do Ciebie, jaką szeroką
    masz ulicę itp. Ja mam siebie tymczasowo 4m, widze jak kierowcy mają
    problem z wjazdem, nawet niezbyt duże samochody wjeżdżają na dwa razy.
    Zrobiłem taką, bo to tymczasowa więc tańsza, potem będzie 6 Nigdy nie
    wiadomo co z parę lat będzie wjeżdżac do mnie. Wiele osób robi takie
    szerokie.
    Adam

  • 6. Data: 2009-08-19 20:07:33
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    adam wrote:

> [...]
    > Zrobiłem taką, bo to tymczasowa więc tańsza, potem będzie 6 Nigdy nie
    > wiadomo co z parę lat będzie wjeżdżac do mnie. Wiele osób robi takie

    Szczerze mowiąc też traktuję ją jako rozwiązanie tymczasowe, chociaż jak
    powszechnie wiadomo prowizorki są najtrwalsze ;)
    Ja osobiście nie wjeżdżam niczym większym niż standardowy samochód osobowy,
    a szambonurek niech wjeżdża na dwa razy, w końcu nie robii tego codziennie.

  • 7. Data: 2009-08-19 20:10:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo wąska brama, przemyślałeś to dobrze?

    4 metry to wystarczająca brama. No chyba ze wjeżdża się w nią z wąskiej
    ulicy.

    Kris