  • 1. Data: 2010-06-06 22:09:59
    Temat: Smarowanie dachu papa
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Jaki środek polecacie do posmarowania starego dachu pokrytego papą. Nie
    smarowane było 10 lat papa kładziona 25 lat temu. Chodzi mi o nazwę
    preparatu najlepiej polskiej produkcji.
    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2010-06-07 05:29:13
    Temat: Re: Smarowanie dachu papa
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "AreK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki środek polecacie do posmarowania starego dachu pokrytego papą. Nie
    > smarowane było 10 lat papa kładziona 25 lat temu. Chodzi mi o nazwę

    Smoła

  • 3. Data: 2010-06-07 06:31:39
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-06-07 00:09, AreK pisze:
    > Witam
    > Jaki ?rodek polecacie do posmarowania starego dachu pokrytego pap?. Nie
    > smarowane by?o 10 lat papa k?adziona 25 lat temu. Chodzi mi o nazwe
    > preparatu najlepiej polskiej produkcji.
    > Pozdrawiam
    > MM

    jesteś pewien, że ta papa nadaje się jeszcze do smarowania czymkolwiek?

    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2010-06-08 23:09:09
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AreK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Smoła
    Smoła:) ale teraz smoły mają różne nazwy. O nazwę mi chodzi, jakie mazidło
    mam kupić

  • 5. Data: 2010-06-10 09:36:32
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Co się ma nie nadawać. U mnie stoi garaż z lat 50 tych kryty papą i na to co
    kilka lat nowa warstwa smarowidła i się trzyma.
    Ostatnio smarowałem środkiem "Dacholeum" ale podobno są teraz lepsze.
    Telefon do pierwszej z brzegu hurtowni rozwiąże ten problem
    Jacek

  • 6. Data: 2010-06-10 13:11:07
    Od: mk <d...@t...pl>

    Pracując podczas wakacji na blokach smarowaliśmy dachy z papy przy
    pomocy szczotek masą dysperbitową na bazie wody. Wcześniej należało dach
    posprzątać i rozłożyć taką siatkę plastikową. Nazwy nie pomnę, ale np.
    Isolbet ma coś w ofercie.
    Pdr. M