  • 11. Data: 2011-09-20 07:44:49
    Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści [OT]
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-09-20 07:17, Marek Dyjor pisze:
    > jakoś mi tam brakuje tych deklaracji wolnościowych

    Dałeś linka do tekstu a przeczytałeś go w ogóle?
    Dodam jeszcze - ze zrozumieniem? Bo "ponoć" można przeczytać bez
    zrozumienia ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2011-09-20 12:55:03
    Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-09-20 06:32, PeJot pisze:

    > W celu ?

    Pewnie, żeby ktoś /inny?/ mógł zarobić.
    http://www.administrator24.info/wyszukiwarka/q:sp%C3
    %B3%C5%82dzielczo%C5%9B%C4%87+mieszkaniowa.html

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 13. Data: 2011-09-20 13:11:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Dałeś linka do tekstu a przeczytałeś go w ogóle?
    > Dodam jeszcze - ze zrozumieniem? Bo "ponoć" można przeczytać bez
    > zrozumienia ;-)

    znaczy poprawiając wszystkie błędy stylistyczne i merytoryczne?

    swoją droga to ciekawe czemu tzw prawica ma takie słabe zaplecze
    intelektualne, jak sie obserwuje rynek to ma sie wrażenie że na prawo to
    trafia jakiś drugi albo i trzeci sort inteligentów.

    Może dlatego że prawdziwy intelekt jest wolny a wolność jest jednak bardziej
    centrowa jeśli nie lewicowa.

    Ten program jest niespójny i miałki, taki zestaw chęci i nic więcej.

    Po pierwsze jak sobie panowie wyobrażają przeprowadzenie tak rewolucyjnych
    zmian w organizacji pańśtwa systemu emerytalnego itd...?

    Jak sobie mają zamiar poradzić z tzw prawami nabytymi, oraz grupami nacisku,
    związkowcami, rolnikami, górnikami itp...

    Kto będzie oceniał którzy sędziowie sa źli a, którzy dobrzy i jak macie
    zamiar złych odwołać w aspekcie tego co jest zapisane w ustawach i
    konstytucji.

    itd...

  • 14. Data: 2011-09-28 13:37:58
    Od: Robson <r...@...pl>