  • 21. Data: 2009-09-20 04:49:57
    Temat: Re: Styrodur
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Wrz, 22:44, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wow, robi wrazenie. Nie slyszalem zeby w mojej okolicy kto kolwiek tak
    > robil, technologia jakos malo znana, a szkoda bo zalatwia wiele problemow.
    > Bardzo drogo to wychodzi?

    Nie było drogo, no ale miałem to robione "po znajomości". Nie wiem jak
    normalnie to kosztuje. Wiem że ta firma robiła także inne domki (nie
    po znajomości) więc cena chyba nie odstrasza klientów. Choć głównie to
    oni zajmują się uszczelnianiem wielkich zbiorników lub innych obiektów
    przemysłowych. Ja się na to zdecydowałem bo dla mnie nie było drogo, a
    koniecznie chciałem mieć piwnicę choć warunki fatalne (wysoki poziom
    wód, glina) i wszyscy okoliczni sąsiedzi mi to odradzali (jeden nawet
    miał piwnicę, ale ciągle mu ją zalewa, więc zainstalował sobie
    automatyczną pompkę).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

    Pozdrawiam,