    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Suszarka
    Date: Tue, 7 May 2013 16:53:41 +0200

    Hej,

    Podziecie się proszę doświadczeniem rozwiązania kwestii
    suszenia włosów przez żonę (czy ogólnie wspómieszkańców)?

    Mnie wkurza walająca się na blacie suszarka.
    (Żona nie zawsze chowa na miejsce... tak tak, wiem,
    pewnie prościej będzie zmienic żone) :P

    Taką zwykła suszarkę to trzeba:
    wyjąć, rozwinąć kabel... włożyć do kontaktu... [suszenie]
    ... i znów, wyjąć z kontaktu, jakoś tam zwinąć i odłożyć
    na miejsce.

    Chciałbym to jakoś zaBUDOWAĆ na stałe - tak, żeby była
    za razem łatwo dostępna gotowa do użycia, ale i niezbyt
    widoczna.

    Są różne tzw. suszarki hotelowe... i jak nie znajdę nic
    ciekawszego, to pewnie takiego brzydala powieszę gdzieś
    przy lustrze... ale może da się jakoś fajniej ?

    Jak to macie u siebie zrobione?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.